sunnuntai 15. maaliskuuta 2015

Nokia-käynti

Mooroo mofoos!

Istuskelen junassa kohti kotia. Olin Nokialla juhlimassa mun ystävien kanssa. Me nähään aina about puolen vuoden välein, mutta silti nää on mulle aina ihan yhtä tärkeitä. Ollaan oltu jo kohta kymmenen vuotta ystäviä plus Viivin kanssa kylläkin jo paljon ylikin.
Istuskeltiin ja juteltiin ja kuunneltiin musiikkia. Pelattiin myös sitä peliä missä pitää arvata otsassa lukeva nimi. Opin, että oon ihan surkee tollasissa. Sit lähettiin Hulluun Poroon tanssahtelemaan ja yöks Liisille takas. Tänään aamulla oon ollu ihan hyperaktiivinen ja pelleilly Liisin kanssa. Twerkattiin ja naurettiin ja tehtiin twerkkausvideo. Kummatkaan ei osaa oikeesti twerkata eli kunhan vaan hulluteltiin. Ei tuu jakoon. :D Otin taas mukaani Liisin äidiltä kuteita, että pääsen taas virkkaamaan. Nyt yritän tehä sen maton! Kuhan etin vaan hyvän ohjeen.

Mutta tosta twerkkivideosta, se nosti mun itsetuntoo kun näin itteni liikkessä takaapäin. Mun selkä on tosi vahvan näkönen! En oo siis turhaan sitä ylätaljaa  vedellyt! Jes! Muutenkaan en näyttäny miltään isokokoselta. Lämmittää mieltä semmonen. Otin screenshotin siitä videosta hahaa:

Eipä mulla muuta. Ihanaa päästä takas rakkaan kainaloon! ❤️ Tajuan vaan päivä päivältä enemmän, että kuinka paljon mä arvostan sitä ihmistä, jonka kanssa mä jaan meidän kodin. Hyvä valinta, Susba. Hyvä valinta, Joonas!

2 kommenttia:

  1. Haahahahaha ihana Susba 😊❤️ Me tehtiin niin hyvää videomatskua, kelpaiskohan johonki musavideoon? Nähdään taas pian jookos??!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä kelpais! :D Ai täälläki voi laittaa emojeja omg! Nähäään ❤️

      Poista

thanks