perjantai 20. maaliskuuta 2015

Joogamuia saa aikaan

Otsikolla viittasin siihen, että tossa äsken koitin ekaa kertaa joogata. Vaikeeta tällä rintavarustuksella, mutta koitan varmasti uudestaankin, rentoutti kivasti. Joonas lähti johonkin työjuttuun aamulla tooosi aikasin ja olin luvannut herätä samaan aikaan kun se, niin munkin aamu alko aikasin. Ja nyt kun kello on 11, oon ehtinyt hakea töitä (yhteen paikkaan tosin vaan..), tehdä yhen koulujutun, tosiaan joogata sekä syödä mokkapalan. Nami nami. Kohta ajattelin tehdä itelleni ruokaa ja sitten mennä solariumiin. Outoa olla yksin kotona pitkästä aikaa. Yleensä se on Joonas joka on kotona kun mä oon töissä.

Tässä mä yks päivä kun mietin, että oon ihan oknätti ilman meikkiäkin. Jee!
 Tässä mä eilen aamulla kun pesin hampaita.
 Käytiin eilen uimassa J-pien kanssa uimassa niin palkinnoks tein meille mokkapaloja ja tässä mä haukkaan tokaa palaa tosta ihanasta keksinnöstä. Muahha +-1.
Ja tässä tää superfit henkisesti rentoutunut ja hyvinvoiva stressitön joogamuia (lue: väsynyt ja turvonnut). Musta on tullu joku luonnollisuuden sanansaattaja kun jaan tänne vaan meikittömiä kuvia. Totuus: oon niin laiska meikkaan, että Joonas joutuu välillä jo ihan kehottaan, että tee nyt ees välillä jotain ittelles.

Peace out homies!

3 kommenttia:

  1. Oot kyllä hirmu nätti ilman meikkiäkin ja ihanaa kun vielä myönnät sen itsekin :) ja tosi kiva lukea että sulla menee noin hyvin, aurinkoisia kevätpäiviä sinnepäin ja nauti hyvällä omallatunnolla mokkapaloista, oot ne ansainnut :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voii että miten ihana kommentti! Kiitos <3 Sulle myös!

      Poista
  2. Sun blogi on kyllä oikee hyvän mielen blogi, kiva käydä aina lueskelemassa :)
    Kivaa kevättä!

    VastaaPoista

thanks