sunnuntai 28. joulukuuta 2014

Kahden huonokuntoisen vapaapäivä

Moi! Tossa about viikko sitten kuvasin koko päiväni teille, kun oli vapaapäivä.

 Aamu lähti käyntiin puurolla ja kahvilla. Muuten en kyllä yleensä syö puuroo aamupalaks, mutta kun mentiin salille, niin päätin syödä. (Bad choice, en enää ikinä saliaamuina syö puuroo)

 Mun talven lempparikengät on ollut mun haisaappaat, Joonas ei kylläkään tykkää niistä. :-) Tai on se nyt vähän lämmennyt niille, kun se on tajunnu, että mää tuun käyttään niitä sen mielipiteestä huolimatta.
 Ilma oli kaunis, aurinko paistoi ja oli pakkasta. Vielä kun olis ollut enemmän lunta, niin ois ollu ihan täys kymppi. Nyt tosin ei oo enää sitä ongelmaa, kun lunta tosiaan löytyy ihan riittämiin,

 Käydään Easyfitilla tossa Rekolassa, ihan hyvä sali ja halpa! (Y) Joonas ei ollut käyny salilla johonkin pariin vuoteen ja mullakin oli sen homeen takia taukoo ollu, niin vedettiin samoilla painoilla. Molemmat meinas oksentaa kyykyn ja maven takia (puuro syynä mulla, Joonaksella joku bravuuri että jos on ollu taukoo niin se meinaa oksentaa) ja olo oli ihan kamala. Mutta molemmat ei lopettanu vaan jatkettiin loppuun asti. Tähän semmoinen haukkari-emoji.

 Susba ja palkkAri, mikä pari, reenin lapset käsikkäin! Miks mä en oo salin jälkeen yhtä kaunis kun kaikki kovaa treenaavat fitness-bebet?

 Salin jälkeen  lähettiin Helsinkiin joulutorille ja ikkunashoppaileen. Käskin Joonasta poseeraamaan..


 Turisti Susbana Rabrenovich..


 Luii Vutoonilla oli ihanat ikkunat, mutta en kehdannu ottaa parempaa kuvaa, kun sellainen gorilla katsoi ovelta pahasti. En kai näyttänyt tarpeeks rikkaalta..

 Tää Jaffa-kampanja on tosi symppis. Jäin kattomaan yhen tollasen esityksen. Söpöt hedelmät.

 Kotiin kun tultiin niin aloin leipoin Focacciaa jäljelle jääneestä perunamuusista. Tein tätä samaa Kanadassa kerran, niin tiesin, että siitä tulee hyvää. Ihmiset tuli tyyliin halaan mua, että vitsi teit hyvää leipää. Yks new zealandilainen tuli oikeesti halaan. Se oli outoo näin suomalaisen näkökulmasta.
 Mun tehdessä ruokaa Joonas teki meille ruokaa. Tollasia kanapaloja sitruunalla ja jotain sen thaikkutyyppistä paistettua riisiä kaalilla ja porkkananpaloilla. Oli kyllä hyvää. Onneks meillä pelaa tää ruuantekopolitiikka. Joonas tekee ruuat ja meikkis tekee leipää.

 Leivän ollessa uunissa mä aloin lukeen kokeeseen, koska mulla oli Kanadan kurssin koe Helsingissä Ebsissä viikko sitten perjantaina. En kyllä tiiä että miten meni, toivottavasti pääsen läpi.

Siinä se Focaccia ny on. Hyvää oli. Teen tätä uudeks vuodeks kun meille tulee muutama vieras. Pakastimessa on meinaan taas ylijäänyttä perunamuussia.

Nyt mä täällä istuskelen tosi pahassa silmätulehduksessa. Istuin eilen neljä tuntia päivystyksessä kunnes pääsin lääkärin puheille ja sain antibiootti-tipat. Nyt vaan odottelen, että koska ne alkaa vaikuttaan. Aamulla ainakaan en saanu silmää auki ja sattu pirusti. Moi moii! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

thanks