maanantai 14. heinäkuuta 2014

Kämppä Kanadasta

Moroo! Tää mun Kanadaan lähtö on edennyt nyt sen verran, että mulla on sieltä kämppä! Halusin mahdollisimman vähän stressiä kämpästä, joten laitoin hakemuksen Student Housing Kingston Co-operativelle. Ne tarjoo opiskelijoille taloja, joista voi vuokraa huoneita. Ja mulla on mukana Meal plan, mikä meinaa, että mulle tarjotaan 3 ruokaa päivässä. Toivottavasti siellä on jotain terveellisiäkin vaihtoehtoja, eikä mitään pelkkää läskijenkkiruokaa. Ajattelin meinaan pyhittää ton vuoden ilmaselle koulun kuntosalille, etten palaa satakilosena norsuna vaihtarikilojen jälkeen. 8) Hinta on aika tyyris, 5000€/8kk eli noin 625€/kk. Mutta meikä haalii noi rahat kasaan, ettei tarvii stressaa kämpästä. Ja ei tarvii duunaa ruokaa!


Tästä kuvasta näkyy aika huonosti, mutta mun tuleva huone on toi Room #13. Tuolla sivuilla oli paskat kuvat noista taloista, toivottavasti ei oo mikää ruputalo. Hehee..

Ja sain myös kurssit valittua, mulla on 12h koulua vaan viikossa. Mitäs mä oikeen teen päivät pitkät koulun ohella? No ei, kai pitää opiskella tuntien jälkeen pari tuntia itsenäisesti. Toivottavasti motivaatioo riittää koti-ikävästä huolimatta. :)

Ei kai muuta! Seuraavaan kuulumiseen.. Oon muuten tajunnut, miten ihania otuksia koirat on! Ei varmaan oo mitään parempaa kun se, kun toinen on ihan innoissaan sun kotiintulosta. Mulla ei siis koskaan oo ollut koiraa, mutta täällä riksussa on ja oon ihan rakastunut siihen!

2 kommenttia:

  1. Mun mielestä toi vaikuttaa ihan hyvältä, kun miettii että saat kolme ruokaa päivässä! Tai siis ei pahan hintaselta. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin eihän se silleen oo, mutta toi viis donaa on aika hankala säästää ennenku on opintolaina nostettavissa :D

      Poista

thanks