tiistai 8. heinäkuuta 2014

Summer Up!

Moroo. Huijuijui. Nyt on ollut kyllä joka viikonloppuna sellasta meininkiä, että meikä tuli kipeeks. Tää viikonloppu piti olla rauhassa, mutta oonkin töissä. Voi höhhöh. Viime viikonloppuna oli Summer up ja oli kyllä kivaa! Mentiin sinne perjantaina heti päivästä Veeran kans kattoon Gaselleja. I like them! Mulla ei ollu hirveesti ketään, kenen keikkoja haluaisin siellä seurata. Menin vaan fiilisteleen festaritunnelmaa, ja sitähän siellä oli! 

Perjantaina illalla tuli vähän hämminkiä ja hukkasin Veeran, joten hengailin parin tuntemattoman tytön kanssa, joista toinen oli aika huonossa kunnossa ja mun äidinvaistot heräs. Mikäs siinä kukkulalla musaa kuunnellessa ja puhelinta lataillessa powerbankilla. Dj Polarsoul räppishowta mä odotin ehkä eniten, enkä pettynyt. Lähinnä siks, koska oon niin rakastunut Paperi-T:n kiehkuroihin.

Jossain vaiheessa sitten bongasin tuttuja ja lyöttäydyin hetkeks niiden seuraan kunnes mä lähin taksilla jonnekin lähistölle mökille mun beiben ja sen kavereiden luokse. Niillä oli jo yhden jälkeen päivällä keikka lauantaina, niin jouduttiin herään aika aikasin, kun ne lähti sinne ja mä menin kyydillä Prismalle, että sain mun auton ja vaatteet napattua sieltä. Kävin hakemassa lopun porukan möksältä ja mentiin tsiigaileen keikkaa mukavasti anniskelualueelta. ;) Meikä joi kyllä vaan Ediä. Jossain vaiheessa iltaa mietin, että koskakohan mun hampaat tippuu, kun vedin sitä kemikaalikoktailia niin paljon. Vettä ei meinaan saanu ostettua ollenkaan vaan piti hakee vesipisteeltä ja sitä pulloo ei saanu tuoda anniskelualueelle!! Mä jouduin kerran muutaman (tuhannen) Mikael Gabriel fanin pahoinpitelemäks kun yritin ängetä niiden välistä MG:n aikana vesipisteelle ja sieltä pois jotain toista kautta, ettei tarvis luovuttaa pulloo pois. 


Toi on mun :3

No, Cheekin aikana me hipsittiin ennen ruuhkaa pois, että päästäis apteekkiin, mutta olikin mennyt jo klo 23 kiinni. Mulla oli ihan hirvee aivastelukohtaus ja kurkku kipee ja muutenkin kamala olo. Subin kautta siis mökille nukkuun! Seuraava muistikuva on kun herään siihen, että Joonaksen kaks kaveria kiekuu ihan tosi lujaan ääneen jotain kukon ääniä meijän korvan juuressa. Se oli helemee! Ja sunnuntai meni vaan melkeimpä makoillessa. Nyt oon töissä ihan kipityksenä, mutta silti oon onnellinen!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

thanks