tiistai 24. helmikuuta 2015

Minäminäminä

Mitä mulle kuuluu?

No ihan hyvää. Oon taas dieetillä ja jännittelen, että josko tää syömistottumusten parantaminen ois pysyvää, eikä tää jojottelu enää jatkuis. So far oon laihtunut noin 5kg, mutta vielä on +2kg viime alkukesän painoon. Dieetillä on helppoo, mutta sitten kun vähän lipsuu, niin takas raiteille on lähes mahdotonta päästä. Ihailen kyllä niitä, joilla muutos on pysyvä. 

Oon töissä ja opiskelen, mutta kunpaakin on tosi vähän, niin vapaa-aikaa riittää. Otettiin Jopsterin kanssa 10x kortti Vantaan uimahalleihin niin ei tartte vaan kotona lorvia koko aikaa.

Oon noiden korien lisäks tosiaan muutenkin innostunut tuunaamisesta ja tein kahesta styroksisydämestä ja koivun kaarnasta koristeet ja sydämestä ja höyhenistä myös koristeen. Ja kun Kaisaniemen TT vaihtuu Tokmanniksi, täältä saa tollasia TT-ostoskoreja ilmaiseksi niiin ajattelin ottaa niitä pinon ja tuunata niistä jotain kivaa! Noloo vaan kanniskella niitä Helsingin keskustassa ja junassa :'D

5 kommenttia:

  1. Jee, tämmöset höpöhöpö-postaukset on parhautta :))

    VastaaPoista
  2. Ihana sinä! Ja 5kg on jo saavutus! Munkin pitäis alottaa taas tekeen jotain ja lopettaa tää ainainen karkin syöminen. Tee Liisukka

    VastaaPoista
  3. Eihän sun tarvis ainakaan mun silmiin pudottaa yhtään :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 1,7kg normaalipainon ylärajaan matkaa. Ehkä sen verran vielä:)

      Poista
    2. Se nyt menee heittämällä! ;) Looking good!

      Poista

thanks