torstai 9. lokakuuta 2014

Moroo!

Meillä on tapana käydä viikonloppuisin kämppisten kanssa syömässä, tai sitten haetaan jotain ruokaa kotiin. Sushi toimii aina, mutta myös käydään usein aasialaisissa ravintoloissa. Käytiin viime viikonloppuna jossain hakemassa ruokaa kotiin ja kämppikset otti varmaan 20 fortune cookiee kotiin mukaan sieltä. Mä en halunnut ottaa kun yhden, koska eihän muuten niissä ennustuksissa oo järkee..

What did I dooooo? Okei, no siis yhtenä Wal-Mart-kertana löysin hyllystä jonkun Lorealin violetin värisen värin ja halusin ostaa, että ehkä joskus käyttäisin sen. Ostan aina kaikkee uutta ja hienoo. Tätä väriä en oo siis Suomessa nähnyt. Aika järkky muutos yhtäkkiä, mutta tulipahan kokeiltuu. Nyt tästä on viikko ja hiukset on vaaleenpunaset. 8)



Perjantaina päivää ennen mun synttäreitä päätettiin pitää mun synttäreiden kunniaks meillä tooga-bileet! Oon ennen vaan haaveillut pääseväni joskus tooga-bileisiin. :D Oli ihan erilaiset bileet taas kun Suomessa olevat. Ilta meni beer bongia pelatessa ja gladiaattoritaistellessa ja ilta päättyi paikalliseen (ainoaan) strippiklubiin.......

JOONAS TULEEE YLIHUOMENNA! Passitin sen ostamaan mulle karkkia, ja se hölmö ihana päättikin sitten ostaa makuunin myyjän opastuksella mulle 1,6kg karkkia!! 1,6kg!! Toivottavasti niitä riittää sitten loppuvuodeks hehehe. Se on täällä 9 päivää. 9 päivää rakkautta!! Mennään eka Torontoon, sitten Kingstoniin mun luo ja sitten takasin Torontoon. Me saatiin myös Joonaksen kanssa kämppä Vantaalta joulukuusta eteenpäin kun tuun täältä. Valmistuu joulukuussa ja ainakin ulkopuolelta näyttää tosi kivalta ja on todella edullinen!
 ^Mun tärkeimmät

Tein tänään mun keittiövuorolla suomalaisella reseptillä valkosuklaajuustokakkua ja kaikki rakastu siihen. Pöllittiin kahdesta pellillisestä toinen tänne meidän kotiin, kun oli niin hyvää. Sitä sitten syödään muutama päivä. =D

8 kommenttia:

  1. Muistelenko ihan väärin, vai pitikö sun olla siellä pidempään kun vaan joulukuuhun? :) Ihana mies kun osti noin paljon karkkia! :D Eikö siellä oo yhtä hyviä irttareita? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo piti olla koko vuosi, mutta suunnitelmat muuttu. Haluun vaan valmistua mahdollisimman äkkiä :D On kyllä ihana! Täällä ei oo ollenkaan irttareita! On vaan yks Bulk Barn niminen kauppa, joka toimii samanlailla kun punnitse ja säästä. Eli jokanen yksilö eri pussiin >:( Mut muutenkin täällä pohjois-amerikassa on ihan surkeet karkit. Ja jätskit. Ja keksit. :D

      Poista
    2. Ok! Ihan ymmärrettävästikin :) Teidätkös muuten mikä tuossa on hyvä, että oot vaihdossa ja tuut joulukuussa? No se, että teillä pysyy pidempään semmonen alku "kipinä" kun tuli tällänen tauko suht. alkuun :) Mutta ei kuiteskaan liian pitkä! :) Jännä ajatella, luulis just että amerikasta löytys paaljon vaihtoehtoja irttareista yms. :)

      Poista
    3. Tiedän! Mutta kyllähän tää etäsuhde raastaa aika paljon. Tulee helpommin riitoja ja vaikeeta päästä sen jälkeen normaaliks kun ei voi ns halata sovinnoks. :D Mut onneks on tosiaan vaan näin lyhyt aika ja pääsee taas seurusteleen normaalisti. :) Ja niin mäkin luulin! Kun mentiin pari vuotta sitten nykiin niin olin eniten innoissani karkkiosastoista xd Mutta petyin ihan kauheesti, ainoo minkä toin Suomeen sieltä oli Caramel popparimauste :D

      Poista
  2. Miten teillä meni kun sun poikaystävä oli käymässä?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvin, kirjotan ton postauksen loppuun heti kun on aikaa!

      Poista
  3. Anteeks nyt, mutta mun on pakko huomauttaa asiasta mikä on häirinnyt suunnattomasti jo monta kuukautta! Instagrammissas lukee current destination: kingston, on, canada.. Pitäisikö sen kuitenkin olla location? Yllätyin että sulla tällänen virhe, tykkäät kuitenkin kehuskella enganninkielen taidollas..

    VastaaPoista
  4. Haha, hups. Ajatusvirhe, pitääpä muuttaa. Mutta eipä toi mitenkään mun enkuntaitoihin liittynyt, enkä mä niillä oo erityisemmin kehuskellut.

    VastaaPoista

thanks