sunnuntai 21. syyskuuta 2014

Kolmas viikko melkein pulkassa!

MOI! Alotin kirjottaan tätä tekstiä jo aikoja sitten, mutta mulle tuli vähän mutkia matkaan, niin jatkan nyt. Mulla on ollut siis viikon huono olo koko ajan. Ja kun oon kävellyt, niin on pyörryttänyt. Ja silmiin on sattunut ja päätä särkee välillä. En voi lukee, en voi käydä salilla, en mitään, missä joutuu keskittään katseensa. Nytkin kun joudun lukeen, niin tuntuu samalta kun sillon, kun lukee autossa. Eli sellanen huono olo. Mutta yritän nyt puristaa tän loppuun. Eka olin, että nonnii oon varmaan raskaana. Mutta enpäs olekkaan. Seuraavaks mietin, että jaahas, kohta minäki kuolen ku on joku aivokasvain. No se voi olla, mutta toivottavasti kyse on siitä, minkä viimeisenä ajattelin sen olevan. Mulla on liian huonot rillit! Kävin eilen silmälääkärillä ja näkö oli huonontunut, minkä jo tiesin, kun en nää näillä laseilla mitään. Se lääkäri sano, että olo varmaan paranee nyt jos ostat uudet lasit. Sit menin viereiseen silmälasiliikkeeseen ja ostin uudet lasit. Versacet, ja makso yhteensä 423 dollaria ja tililtä lähti 305 euroa. Olisin saanu ne heti, mutta toisen silmän vahvusta linssiä ei ollut varastossa. Saan ne varmaan ens viikolla. Toivon yli kaiken, että mun olo paranee uusien lasien myötä tai sitten ei oo toivoakaan siitä, että pääsisin mistään kurssista läpi. :D Nyt vanhaan postaukseen:

Oon ihmetelly, että miks täällä kampuksella Starbucksissa ei oo koskaan jonoa, mutta Tim Hortonsilla on aina kauheet. Starbuckshan on kuitenkin maailmanlaajuisesti tunnettu kahvilaketju ja mä en ollut kyllä kuullut Tim Hortonsista ennen tänne tuloa. Se on kuitenkin siis paikallinen kahvilaketju, samantapainen kun Starbucks. Ekana kävin ennen tuntia Starbucksissa hakemassa frappuchinon, koska täällä ”commerce” rakennuksessa eli Goodes Hallissa on vaan Starbucks. No oli hyvä frappuchino ja kerrankin joku osas kirjottaa täydellisesti mun nimen, vaikka sanoin ”Susana”, sillee ulkomaalaisittain junou. Silleen mä sanon täällä aina mun nimen, koska ei kukaan tajuu jos sanon Susanna. Mutta se makso yli 5 dollaria!! Oon nyt luokassa odottamassa tunnin alkua ja mun vieressä oleva tyyppi yrittää lukee, että mitä kirjotan. Mutta ei se tajua, muahhahaa!
Mutta niin. Sitten menin Tim Hortonsissa käymään, koska se on salin kanssa samassa rakennuksessa, ja suht matkan varrella kouluun. Large Iced Capp 3,5 dollaria! eli mitä se nyt on, 2e? Nam nam nammm!
Tässä musta ja mun rakkaastani kesältä kuva. Ikävä!

Sit mä menin ostaan treenishortseja yks päivä Cataraqui centrestä, mikä on Kingstonin isoin kauppakeskus. Bongasin alla näkyvät paidat ja rupesin vaan vollottaan siellä kaupassa. Ei varmaan tarvii kahta kertaa arvata, että ostinko jotain. No ostin noi ekat kaks toppia. Noi on siis Under Armourin kampanjan vaatteita, ja ne lahjottaa vähintään oliko se 500,000 dollaria eri rintasyöpäsäätiöille. :)


Ja tässä minä ja tämän hetken luukki, joka koostuu huppareista ja farkuista. Tossa on meijän koulun vaatemalliston collegepaita. Se on ihanan pehmee ja hieno!

1 kommentti:

  1. eiiii miksei täällä voisi olla tuota mallistoa??? mäkin haluuun :( ps. ooot niin kaunis <3 ikävä. T. Lisperi

    VastaaPoista

thanks